Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

Det är svårt att inte vara jävligt glad på det här stället.

Publicerad 2013-09-01 17:01:51 i malta

Det är svårt att inte vara jävligt glad på det här stället. Allt är billigt, det är alltid varmt, det finns enormt mycket öppna människor här och jag bor rätt bra. 
 
Det här är jag på terassen igår, när jag drack lite drinkar med en vän innan vi gick vidare ut i natten.
 
mhmm,.. som vanligt så är jag nästan dagligen ute på äventyr, badar, åker buss, ser ön, umgås med folk... Utöver det så har jag klippt mig och varit på en intervju för ett supportjobb. Jag har en annan intervju på torsdag och som vanligt så ska jag få besked för support jobbet jag sökte redan i Sverige någon gång under början på nästa vecka.


Och så håller jag på att öva på att stå på händerna, :P det går, sådär
 
Hare bra! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-06 19:49:17

Ja tobias det låter som en dröm för en ung kille , som sagt bara att njuta å ta vara på livet :):) älskar dej min son å saknar dej väldigt mycket .
Lycka till nu med jobben önskar dej all lycka stor kram från din mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela