Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

Nytt kapitel.

Publicerad 2013-07-11 14:45:19 i malta

Den 25/7 dvs om 2 veckor så går mitt flyg till Malta. Planen är att jobba på något bettingföretag samtidigt som jag pluggar företagsekonomi på distans. Jag har skickat ut lite CVn till olika jobb och börjat fixa iordning allt som ska fixas här hemma innan jag åker. 

Men så här exakt 2 veckor innan min flytt tänkte jag att det vore perfekt att kicka igång bloggen igen. Den här bloggen som har gått från reserapportering vid min asienresa 2009 till att vara mer eller mindre en dagbok, sen blev det väldigt mycket tränings anteckningar och nu är tanken att det ska bli ett sätt för familj och vänner hemma i Sverige att kunna hålla koll på mig...eller iallafall läsa om när jag gör mer eller mindre genomtänkta saker.
 
Nu när jag åker ner så har jag haft lite tur. Jag kommer att kunna bo hos en kompis den första tiden och jag har fått tillgång till ett föråd hos mormor och morfar som är mer eller mindre gratis. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela