Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

Nu har jag snart varit här en månad och det är mycket rutin.

Publicerad 2013-08-23 18:32:42 i malta

Nu har jag snart varit här en månad och det är mycket rutiner som gäller :) 
 
Det är inte alltid så kul att skriva om men desto roligare att vara med om.
 
Generellt så umgås jag extremt mycket med olika människor, då alla jobbar olika skift så finns det alltid någon att hitta på äventyr med. Badar i havet, festar på kvällen, chillar med kompisar, jag har varit ute och åkt lite båt,filat på lite affärsidéer och sökt lite jobb. Men jag tar det väldigt lungt.
 
 
 
Från och med imorgon så kommer jag att flytta in i en ny lägenhet som jag ska dela med en kompis, Marcus Arvidsson.

Så nu kommer jag kunna hålla ordning som jag vill, börja gymma igen och så ska jag trappa upp mitt jobbsökande. 
 
Jag uppdaterar med foton om några minuter för nu spelar mina roommates datorspel och då kan man inte göra sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela