Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

Promenadernas tecken!

Publicerad 2013-07-28 15:38:19 i malta

Jag har spenderat bra många timmar med att promenera runt här i stan :) det är helt enkelt kul att ha lite koll på vart allt ligger i relation till varandra.

Marcus, Tomas och jag har varit ute oc festat både igår och i fredags. Trots att vi kommit hem 04-07 på morgonen så har det varit städat och kontrollerat. Vi bor bara 4-5 minuter från kroggatan så det är riktigt skönt!

Jag har inte varit i vattnet än så det siktar vi på att göra idag och jag måste säga att det känns väldigt skönt att inte behöva ha någon stress för att "hinna" massa saker innan jag åker hem.

Må väl!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-07-29 21:20:14

Himla roligt att det går bra å att du trivs :) här hemma är det jätte varmt å skönt , önskade att det alltid var så :) kram min son

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela