Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

Nu ska vi se!

Publicerad 2013-08-06 12:36:06 i malta

Sedan jag skrev sist så har det varit lite aktivietet faktiskt. 
 
Jag har varit på en temafest som hete "sunglasses by night", det gick med andra ord ut på att alla skulle ha solglasögon på sig medan vi festade. Det var riktigt riktigt kul, massa coola ljusshower,mycket dans osv.
 
 
Sen har jag umgåtts mycket med alla nya människor som bor här nere, det har blivit många sena kvällar med en öl i handen och mycket skitsnack... Jag kan också nämna att varje gång jag går ut och festar så säger i snitt 3 personer att dom ska fixa jobb åt mig :P

Jag och en tjejkompis hyrde en mopped och åkte runt på ön igår. Det var helt klart en upplevelse att köra på fel sida. Jag kastar upp en liten bildbomb.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-08-08 23:18:35

Härligt tobias :)men det är lite tomt i Sverige utan dej min son kram från mamma

Ha det så roligt å njut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela