Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

På väg till flyget!

Publicerad 2013-07-25 12:05:20 i malta

Nu sitter jag med datorn i knät, uppkopplad till nätet med mobilen och har det bra medan jag kommer närmare och närmare flyget för varje sekund. Jag är ute i rätt god tid och kommer att vara på flygplatsen 3timmar innan avfärd men då har jag tid att väga väskor, se en serie, och bara ta allt med ro. Det kändes som en bättre idé än att sitta hemma och sen bli försenad till flyget ;P

Nu är det bara några minuter innan jag är framme!

Hare bra folket

Kommentarer

Postat av: Mamma Anneli

Publicerad 2013-07-25 17:37:39

Ha en underbar tid nu :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela