Paradise Pursuit

Om Tobias´s Liv och Äventyr. Samt om Jakten på Paradiset här på jorden!

T-3 dagar.

Publicerad 2013-07-22 15:41:53 i malta

3 dagar innan avfärd
 
 
 
Igår, Söndag, började jag packa ner mina saker i lådor, det blev 16 lådor allt som allt plus lite, soffa, bord, hyllor osv 
 
Idag, Måndag, packade jag ner resten så nu är det klart. Jag har också snackat lite med Tomas och Marcus som är dom som jag ska bo hos första tiden på Malta. Riktigt sköna killar, Tomas fixar så att jag blir upphämtad av taxi när jag landar osv. Senare idag ska jag ut och skriva ut min flygbiljett, köpa lite saker som grabbarna ville att jag skulle ha med mig ner och sen blir det middag hemma hos Anton med honom och Johannes ikväll. 

Imorgon,Tisdag, så har jag lite buffert dag, Fixa det sista med mobiler, kontrollera packning,fortsätta att söka lite jobb...städa rummet. Sen på kvällen blir det Middag med mamma,pappa,Kristofer.
 
På Onsdag så ska Johannes hjälpa mig att köra upp möbler och lådor till lagret.
 
och på Torsdag kl 10-11.00 åker jag tunnelbana till T-Centralen för att åka ut till flygplatsen och sen blir det flyget som avgår 15.15 ner till Malta.
 
Landar 19.05
 
Taxi till Tomas och Marcus, 
 
Lämnar av väskorna och tar en middag på stan med lite efterföljande öl.

Låter som en bra plan enligt mig =D 


Den här bilen är tagen på Reimersholme så man kan ha det rätt bra i sverige också men bättre ska det bli ;)

 
Väl mött!

Kommentarer

Postat av: Mamma Anneli

Publicerad 2013-07-26 06:28:32

Det var jätte härligt att vi åt middag å få krama om dej innan du åkte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela